maandag 10 juli 2017

Klein/groot nieuws!

Het is jullie wellicht al wel een beetje opgevallen, dat ik de laatste tijd iets minder aanwezig ben op alle social media kanalen. 
Niet dat ik er geen zin meer in heb of dat ik het beu ben! Nee integendeel!


De laatste weken zijn nogal druk en anders dan normaal geweest.
Ik was de afgelopen weken zo moe en futloos, vandaar dat ik iets minder actief was.
Bij de meeste van jullie zal er wel een belletje gaan rinkelen ;) 
Ik zal het eindelijk vertellen.
Ik ben zwanger!! Deze week al 14 weken!
Wat een leuk en eigenlijk best groot nieuws toch?! 
We zijn onwijs blij dat het allemaal mag lukken en goed gaat (op de misselijke dagen en de vermoeidheid na). Als alles goed verloopt zal onze kleine baby rond 11-01-2018 worden geboren :)


Natuurlijk hoop ik dat mijn energielevel weer snel op peil is. Dan kan ik mijn energie weer vol storten op bloggen en instagram en natuurlijk los gaan met het shoppen voor de kleine. Niet dat ik dat nog niet heb gedaan. Zie je al die zwarte dozen... die zijn al helemaal gevuld :)






Is het geen knapperd:) 
X.


6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk nieuws 🎠 van harte gefeliciteerd! En het is zeker nu al een knappie 😊

    Lieve groetjes Patricia 🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve sun,

    Van harte gefeliciteerd met dit fantastisch leuke nieuws voor jullie!!! Geniet ervan ♡ Hopelijk voel je je snel weer lekker fit!

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieve Amanda! Dat gaat zeker lukken meis en het gaat steeds beter hoor :)

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd meis , geweldig nieuws ��

    BeantwoordenVerwijderen