vrijdag 28 april 2017

Binnenkijker van ons huis!

Ik ben super enthousiast en blij, want we staat een nieuwe binnenkijker van ons huis op Mysimplyspecial!

Het leuke ervan, is dat de productie van de foto's en de teksten door mij zelf zijn gedaan. Het grappige daarvan is wel, dat als ik de tekst nu lees, ik mezelf hoor praten ;)




Het grote frame is nu weg...


De foto's zijn in februari gemaakt. In tussentijd zijn er al wat dingen in huis veranderd. 
Nu staat er een andere salontafel, het frame bij de eettafel is verhuisd naar ons bedrijf, de eettafel staat nu gedraaid (misschien draai ik hem toch weer zo als op de foto), maar de grootste verandering is dat de kledingkamer zwart/wit is geworden. (Hier volgt nog een blog over)
Ik moet zeggen het valt me nog best mee met de veranderingen de afgelopen 3 maanden hebben plaats gevonden ;)


De kledingkamer toen hij nog helemaal wit was.


Er zal de aankomende tijd vast en zeker nog wel het één en ander veranderen, maar dan kan ik af en toe ook nog even een kijkje nemen naar deze leuke binnenkijker! 

Wil je de hele binnenkijker lezen en zien? Dat kan op Binnenkijken bij Suncheré
Fijn weekend alvast!

X.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten