zondag 23 april 2017

Laatste blog Gigameubel.


Na een tijdje te bloggen voor Gigameubel is dit alweer mijn laatste blog. 
Wat vond ik het leuk om te doen zeg! Daar elke maand te bloggen voor Gigameubel ben ik erachter gekomen hoe leuk ik dat vind om te doen. Vandaar ook dat ik mijn eigen blog ben begonnen. 

Mijn laatste blog sluit ik niet zomaar af, maar met een zonnig einde! 
Vorig jaar hebben we de voor en de achtertuin opnieuw aan laten leggen. Je kunt je dan vast wel indenken dat ik niet kon wachten om de tuin in te gaan richten! 
Als basis hebben we gekozen voor oude waaltjes in combinatie met kinderkoppen. Ik vind ze zo mooi door de oudheid. 
In het midden van de tuin loopt de een pad tussen het terras bij het huis en de overkapping. Naast het pad ligt aan beide kanten gras. 
Het is een heerlijke onderhoudsvrije tuin. (Op het grasmaaien na) 

Doormiddel van verschillende planten in leuke potten te zetten komt er wat 'kleur' in de tuin. Ik heb ze kleine groepjes verspreid in de tuin staan. 

Wil je het totaalplaatje zien en lezen? Dat kan door op de onderstaande link te klikken.

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten