woensdag 24 mei 2017

Alvast voor de nieuwe keuken :)

Zoals jullie weten heb ik vorige week afscheid genomen van mijn twintiger jaren. ( Zie vorige blog ) 
Gezellig gevierd met mijn familie, maar onverwachts kwam er iemand aan de deur een super lief cadeautje brengen. 
Het was Cora (@cora_broere) niet ontgaan dat ik jarig was, dus stond ze voor de deur met een super mooi cadeautje! Hoe lief he!

Ze gaf mij  een prachtige theedoek van YaYa home. Ja ik hoor sommige denken een theedoek....Maar echt waar hij is prachtig!
Het is een mix van linnen en katoenen zwarte stof met een kleine happy tekst erin geborduurd. 



Ik wist werkelijk waar niet dat YaYa home ook keukentextiel heeft! Zo leuk! 
Helemaal omdat wij bezig zijn met het plaatsen van een nieuwe keuken en ja daar horen natuurlijk ook mooie nieuwe keukenaccessoires bij en dus ook nieuw keukentextiel! ;) 

Ik kan niet wachten tot de keuken geplaatst is (duurt alleen nog minimaal 6 weken...) en dan kan het inrichten beginnen! 

Ps: dat schattige goudkleurige fotolijstje heb ik ook gekregen van Cora, lief he!






X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten