zondag 28 mei 2017

Summer feeling

Wat een super weer hebben we afgelopen week gehad! 
Ik kon niet wachten om op het strand te liggen, zon in mijn gezicht en mijn tenen in het zand. De afgelopen dagen was het daar prachtig weer voor, jammer genoeg waren deze mooie dagen al met andere dingen ingevuld, maar gelukkig duurt het niet zo lang meer dat ik ook op het strand kan liggen! Over een paar weekjes gaan wij lekker op vakantie en daar heb ik natuurlijk een nieuwe strandtas voor nodig! ;)



Deze strand/boodschappentas van YaYa is perfect! Door zijn lichte kleur en opengewerkte mooie stevige katoenen stof is hij echt 'zomerproef'.



De tas is ideaal om al mijn spullen mee naar het strand te sleuren, want er past heel veel in doordat het diepe tas is.
Aan de binnenkant zitten verschillende vakjes voor je telefoon en een ritsje waar je alle kleine troepjes (zoals labello, kleingeld en zonnebril) in kan stoppen. 
Over een zonnebril gesproken, deze stoere zwarte zonnebril van IYÜ is ook van Bij Sluis. Is het geen beauty!? 
Met mijn nieuwe zwarte sneakertjes van Tango heb ik gelijk een match om s'avonds over de boulevard in de avondzon te lopen. :)



De tas is trouwens ook heel fijn om boodschappen in te doen. Multifunctioneel en mooi om naar te kijken. Zelfs als hij gewoon zomaar op de grond staat. 

Wil je nou ook deze ideale strand/boodschappentas? Dat kan, hij is verkrijgbaar bij Bij Sluis
Op naar het strand! 










X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten