dinsdag 2 mei 2017

Back to black

Ja ik heb het eindelijk gedaan! Je zult wel denken.... Maar na lang twijfelen heb ik een muur zwart geverfd! En ik ben er zo blij mee, dat ik al heb bedacht welke muur de volgende keer zwart gekalkt gaat worden :)



Onze kledingkamer was echt toe aan een herinrichting. Dus zo gezegd zo gedaan. 
Na inspiratie te hebben opgedaan op Pinterest,(jeetje wat is dat toch verslavend, het is gewoon oneindig!) kwam kwam ik tot de conclusie dat de ene kant zwart moet worden en de andere kant wit. 

De muur heb ik geverfd met mat zwarte muurverf van Histor. Goede verf, want hij dekte in 1 keer en is makkelijk schoon te maken, maar beschadigd wel sneller dan andere kleuren.
Ik heb de verf aangebracht met een blokkwast, waardoor er vegen ontstaan. Dit geeft een wat stoerder effect. 



Tegen de muur staat een kledingrek (deze  wordt misschien nog zwart...) met mijn favoriete zwarte kledingstukken. 
Aan de wand hangt een spiegel met daarnaast een zwart gespoten houten schaal. 
Op de wandplank staat een glazen opbergboxje waar mijn favoriete zwarte horloges inzitten en op de grond staan meerdere opbergboxen van Ikea opgestapeld. Super handig om allerlei troepjes in op te bergen :)








Doordat alle accessoires tegen de muur ook zwart zijn wordt het geheel net even wat stoerder. Ik twijfel alleen nog of ik naast het nisje de deur en het stukje muur daarboven ook nog zwart verf, maar voor nu ben ik er erg blij mee! Wat vinden jullie, ga je ook voor zwart in huis?

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten