woensdag 8 maart 2017

Dressing room

Pinterest is echt het walhalla voor alles wat je zoekt! Zo was ik een beetje aan het scrollen en zag ik allemaal mooie opgeruimde en goed ingerichte kledingkamers. Dus het wordt tijd dat die van mij ook eens een opfrisbeurt krijgt.
Maar voordat het opfrissen kan plaatsvinden, eerst maar eens inspiratie opdoen.


Onze kledingkamer is niet heel ruim, dus moet ik optimaal gebruik maken van de ruimte. 
We hebben al de pax kast van Ikea en die is prima, maar zal waarschijnlijk toch een kleine metamorfose ondergaan. Ook hebben we 2 ladekasten van Ikea en die zijn ook nog prima.


Het inspiratie moodboard wat onderaan te zien is bestaat voornamelijk uit een witte basis, met mooie basic kasten. Hier en daar een zwart accent of zou ik toch 1 muur mat zwart verven...? 
Nog een kledingrek voor mijn pronkstukken ;) en planken voor mooie opbergers. Hierbij denk ik aan strakke witte of oude houten planken. 
Natuurlijk een grote passpiegel en mooie halen/knopjes om bijvoorbeeld een mooie tas of sjaal aan te hangen.


Het gevoel van de kledingkamer moet toch een beetje overeenkomen met de rest van het huis.
Wat vinden jullie ervan? Ik hoor graag als je nog meer tips en/of inspiratie voor me hebt. 

X.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten