zondag 19 maart 2017

Print it

Ik ben altijd al gefascineerd geweest door mooie plaatjes. Of het nou in een tijdschrift is of op Pinterest. Je ziet overal zoveel mooie afbeeldingen. Maar om nou echte kunst aan te schaffen is voor mij niet echt weggelegd. Te prijzig en zeker met mijn veranderdrang.
Daarom print ik regelmatig mooie afbeeldingen die ik zie op Google of Pinterest af. 

De laatste keer heb ik een aantal afbeeldingen in poster formaat bij de Hema af laten afdrukken. Echt een ideale service, na 2 dagen kon ik ze al ophalen. De kosten voor het afdrukken vallen ook echt reuze mee, maar ik moet eerlijk zeggen je moet goed opletten welke resolutie je neemt. 


Deze prachtige afbeelding is van Lovewarriors. Ik vind hem echt zo mooi! Hij heeft bijna overal in huis al gehangen en hij wordt voorlopig nog niet vervangen. ;)
Net als de afbeelding van Ruben Ireland. Dit is één van de drie die we in huis hebben.
Ik vind de vaagheid (is dit een woord?) van zijn werk heel interessant en mooi. 


Je kunt bij verschillende websites je afbeeldingen laten afdrukken. Zo heb je de Hema, Albelli of bijvoorbeeld Profotonet. Nauurlijk zit er wel een prijsverschil in, maar de kwaliteit is daarentegen ook echt verschillend. Als ik echt mooie foto's wil vergroten, laat ik ze afdrukken bij Profotonet.


Dit zijn de laatste twee afbeeldingen die ik heb laten afdrukken. Jammer genoeg is de grote poster van Kate niet heel scherp. Ik had me een beetje vergist in de resolutie. Heel jammer, maar ondanks dat is de afbeelding van Kate Moss natuurlijk echt prachtig! Ik denk dat ik hem nog een keer laat afdrukken, maar dan misschien op aluminium.

De kleinere poster van Kate ben ik ook heel blij mee! Hij voelt een beetje vintage aan.
Wil je nou zelf ook een mooie poster in huis? Dat kan! Want zoals je ziet de keuze is reuze! 

X.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten