vrijdag 3 maart 2017

Geordend en opgeruimd

Het zal wel aan de tijd van het jaar liggen, maar ik wil het liefst alles opruimen in huis!
Nou zeg ik wel eerlijk dat iets weg doen voor mij best moeilijk is, want ik zie overal nog wel wat in! Kleine verzamelaar, zo zal je me kunnen noemen. ;)


Soms is het toch gewoon nodig om even goed op te ruimen. Het geeft altijd weer een fijn gevoel, zowel in huis als in je hoofd.
Dus ik ben begonnen met mijn knutselspullen op te ruimen. Nu moet je niet denken aan fimo klei en glitterlijm (wat trouwens best leuk kan zijn), maar de meeste spulletjes zijn om cadeautjes mooi in te pakken en zelf dingen te vermaken.


Eerst lag alles in een paar lades in mijn kledingkamer en ook nog wat beneden. Totaal niet handig, want ik wil mijn kledingkamer voor kleding! :) Dus komt alles netjes gesorteerd en opgeruimd in de mooie lockerskast te staan. Deze scoorde we een paar weken geleden op marktplaats. http://sunstyling.blogspot.nl/2017/02/vorige-week-vertelde-ik-over-mijn.html?m=1


Om te beginnen heb ik bij de Ikea een paar opbergboxen met deksel gehaald. Je hebt ze echt in allerlei verschillenden maten. 
Op de boxen heb ik een schoolbordsticker geplakt. Zo kan ik met een krijtstift erop schrijven wat er in zit en kan ik makkelijk de inhoud aanpassen.
Toen begon de opruiming! Ik moet zeggen ik heb echt kritisch opgeruimd en alles wat een jaar niet gebruikt is weggegooid. Goed hè! ;)


Na dat alles was uitgezocht heb ik alles gesorteerd en in de nieuwe opbergboxen gedaan. Daarna op de schoolbordstickers geschreven wat er in zit (zo kan ik alles gemakkelijk vinden) en in de lockerkast gezet. 


Nu is er weer extra plek in de kledingkamer en is er ook nog plek over in de lockerkast. 
Goed gelukt dus, als zeg ik het zelf.
Opgeruimd staat netjes!



X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten