zaterdag 1 april 2017

Fotografie

Sinds begin dit jaar zit ik weer op school. Ja je hoort het goed, school! ;) Ik volg een fotografieopleiding op de School van Fotografie in Breda. 


Sinds ik met deze opleiding ben begonnen krijg ik het fotograferen steeds meer onder knie. Echt super leuk, want je kunt steeds mooiere plaatjes schieten. 

Een tijdje geleden ben ik met mijn camera naar het prachtige huis van mijn schoonouders geweest. (Natuurlijk kom ik daar wel vaken) De schuur is voor mij persoonlijk echt een walhalla! Hij is heel oud en heeft nog veel originele stukken. Prachtige muren en deuren. Dus je begrijpt natuurlijk wel dat ik onwijs veel foto's heb geschoten! ;)


Dat is nou het leuke van de opleiding, daar leer je ook hoe je moet schakelen tussen verschillende omstandigheden. Binnen of buiten, zonnig of bewolkt. Doordat dit steeds iets beter gaat kan ik zelf steeds mooiere foto's maken en weer laten afdrukken. 



Hieronder vindt je een paar van mijn mooiste foto's die ik in de schuur heb gemaakt. Natuurlijk zijn ze nog wat bewerkt en omgezet naar zwart/wit. Dit vind ik altijd zo mooi! Het geeft vaak net iets meer detail in de foto's. 

Sommige foto's ga ik inlijsten en een mooi plekje in huis geven.
Wat vinden jullie ervan? 

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten