zaterdag 15 april 2017

Wishlist: de basis in huis.

Bron: Planetedeco 

Afgelopen week was ik gezellig een middagje shoppen bij Loods5. Wat wordt je daar toch hebberig van! (Tenmiste ik wel) 
Er is zoveel moois te verkrijgen! Maar ondanks dat ik heel veel stijlen heel mooi vind, ben ik er nu toch echt helemaal zeker van dat een basic interieur bij mij past. Dit gaat mij nooit vervelen en ik wordt er rustig van. (Aangezien mijn hoofd altijd vol ideeën zit)



1. Krukje 2. Hanglamp 3. Vitrinekast  4. Stoel 5. Vloerkleed 6. Kandelaar 7. Bijzettafel  8. Tafellamp 9. Houten schaal

Met een basic interieur bedoel ik een lichte basis met natuurlijke kleuren en materialen en een toefje stoer door het gebruik van zwarte en metaal.
Het is natuurlijk niet mogelijk om dit in één keer door te voeren in het hele huis en daarom heb ik een Wishlist gemaakt met items die hoog op mijn lijstje staan. Zo kan ik voor echte mooie items sparen en daardoor doe ik (bijna) geen impulsaankopen meer.



Ik denk dat ik ga beginnen met een nieuw vloerkleed, of nieuwe eetkamerstoelen of.... oow er is zoveel moois te verkrijgen!

Het is trouwens ook handig om een wishlist te maken voor je verjaardag. Begin hier wel een beetje op tijd mee, zo kan iedereen zelf bepalen wat ze je willen geven of aan bijdragen. En komt dat nou mooi uit, mijn verjaardag is over een maandje ;)

X.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten