maandag 27 februari 2017

Kom maar binnen

Misschien hebben jullie het een paar weken geleden al gelezen op Gigameubel, maar onze gang heeft een metamorfose gekregen.


De mintgroene lambrisering die eerst op één muur zat was ik ineens helemaal beu, ja kleur he... ;)
Dus nu is alles lekker fris wit geverfd? 
Hiervoor hebben we Histor Clean reinigbare muurverf gebruikt.


Ik dacht dat is ideaal, want onze gang is behoorlijk smal en ik ben nogal klungelig. Regelmatig loop ik met boodschappen tassen tegen de muur aan en als ik eerlijk ben ook wel eens zonder iets in mijn handen. Je begrijpt dan wel dat er behoorlijk wat strepen op de muren zaten. 
Histor Clean kun je dus na een maand gewoon schoonmaken met een vochtige doek (met schoonmaakmiddel erop) en het werkt nog echt! De muren blijven gewoon wit! :)


De voordeur is in het hoogglans antraciet gelakt. Ik ben hier super blij mee! Nu loopt de vloer mooi door in de voordeur en is het totaalbeeld heel clean. 
Hopelijk ben ik het nu niet zo snel beu ;)


De lamp is ook vervangen voor een mooie glazen bol met zwarte pendel en snoer. 
Ik zag een mooie glazen lamp van House Doctor, maar die vond ik voor de gang iets te prijzig. Deze lamp is van de Kwantum en zeker beter voor je portemonnee! 

In een vorig blog heb ik verteld hoe ik aan de spiegeltjes ben gekomen. De middelste is van Stoer Metaal en de buitenste twee van de kringloopwinkel. 
De klemlamp is van de Ikea. Als het s'avonds donker wordt gaat dit lampje als eerst aan. 
Ik hou er van dat er verschillende lichtpuntjes in huis zijn. 


De wandplank is wel teruggeplaatst. Zo kan er altijd nog iets anders op komen te staan. Altijd handig als je nog kunt afwissellen, zonder dat er gelijk geboord moet worden ;) Maar voor nu vind ik de combinatie met de pluimen en de spiegels nog mooi hoor! Het is weer een fris en welkom binnenkomen.

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten