donderdag 9 februari 2017

DE nieuwe bank!

Hier is hij dan! Onze nieuwe bank!
In mijn vorige blog kon je lezen hoe onze zoektocht naar de juiste bank is gegaan en dat we eindelijk tot een mooie middenweg zijn gekomen.
Ja je hoort het goed, een middenweg! 
Na een levertijd van 10 weken kwam onze nieuwe plofbank binnen. 
Ja het is toch een plofbank geworden, maar natuurlijk wel in een lichte kleur :)


We hebben onze bank bij Goossens Wonen & Slapen gevonden.
Ik had nooit gedacht dat ze daar zulke mooie banken hadden! En ik moet echt even zeggen, dat de service en het advies top was!


We hebben gekozen voor de hoekbank "Ravenia", in de kleur Stone Grey (kiezel kleur). 
Een fijn geweven stof met linnen erin verwerkt, waardoor hij nog een levendige look krijgt. 
In de vullingen van de kussen zit een laag veren, hierdoor zit je echt lekker comfortabel. 
De bank ik behoorlijk diep. Voor ons is dit ideaal, want wij hangen of liggen altijd in de bank. Maar door de lendekussen kun je er ook recht op in zitten. 


Je kunt de bank zelf samenstellen door de losse elementen. De elementen kunnen met een krokodillenbek (onderaan de bank) in elkaar geklikt worden. Super handig, want dit betekend ook dat ze los kunnen! Ideaal voor de mensen met veranderdrang (ik dus) ;) 

Ik moest wel heel erg wennen, want onze vorige bank was een stuk kleiner en had een veel lagere rugleuning. Ik begin er steeds meer aan te wennen, maar ik ben echt blij met deze keuze! 
Voor nu staat hij in de hoekopstelling, maar ik ben al aan het bedenken welke opties er allemaal zijn :)

X.

1 opmerking: