zaterdag 4 februari 2017

Marktplaats

Vorige week vertelde ik over mijn ritueel voor het slapen gaan, marktplaats afspeuren. En ja hoor! We hebben weer iets moois gescoord! :)


Ik was al een tijdje opzoek naar een kast, voor onze overloop. Wij hebben namelijk een 'voor' overloop, waar de trap op uit komt. Dit is een mooi licht hoekje, maar niet mega groot.
Onze bovenverdieping is knus, dus moeten we creatief zijn om opbergruimte te creëren. Het was daarom ook even zoeken om een kast te vinden met de juiste afmetingen.


Ineens was hij daar!
Een witte lockerkast met 4 deuren en precies de juiste afmetingen. Lucky me!
Oké ik weet het, de lockerkast is al een hele tijd een trend, maar ik ben er echt heel blij mee!
De kast heeft een hang en leg gedeelte. Dus we hebben boven weer veel opbergruimte, ideaal!


Ik twijfel alleen nog om hem een andere kleur te geven. Nu is hij wit en natuurlijk vind ik dit mooi, maar misschien is het nu boven toch iets te wit ;)

Zie je trouwens die mooie Indiaanse waterkan op de foto? Die vond ik een paar weken geleden ook op marktplaats!
Een prachtig item dat helemaal doorleefd is.


Wat is marktplaats toch tof!
Als je goed zoekt en met een beetje geduld, kun je de mooiste items vinden.

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten