zondag 19 februari 2017

Happy flowers

Wat heerlijk! Het begint er steeds meer op te lijken dat de lente begint :) 
Ik denk dat ik net als menig ander er wel klaar voor ben.
Om alvast een beetje het lente gevoel in huis te halen, heb ik van de week prachtige bloemen gehaald.


Je hebt tegenwoordig allerlei mogelijkheden om mooie boeketten en veldbloemen te bestellen. Je kunt er zelfs een abonnement opnemen. Ik heb hier zelf ook voor gekeken, maar het is behoorlijk prijzig! 
Natuurlijk is het ideaal als je niet zoveel tijd hebt, maar persoonlijk vind ik het altijd een klein feestje om op pad te gaan voor mooie nieuwe bloemen!


Waar ik woon hebben we volgens mij 4 bloemisten en geloof mij voor een klein stadje is dat behoorlijk veel! 
Mijn favoriete bloemist is Jolanda's Boeket. Zij verkopen alles wat met bloemen en planten te maken heeft en geeft zelf ook workshops. 

Het fijne is ook dat Jolanda altijd meedenkt over wat het beste bij jou past en welke trends er op het moment zijn. Maar het leukste vind ik dat je (als je het lief vraagt) ook losse bloemen kan uitzoeken. 
De bloemen die zij heeft staan zijn altijd vers van de veiling. Ik moet ook echt zeggen dat ze bijna altijd 2 weken blijven staan.


Van de week heb ik een prachtig veldboeket gehaald, met verschillende mooie lente kleuren. Dit boeket had ze net gemaakt, maar natuurlijk wou ik er nog net iets extra's bij. Ik heb er nog een prachtige paradijsvogelbloem bijgevoegd. 
De bloemen vind ik echt prachtig en door hun felle kleuren geeft het gelijk een lente gevoel.


Bij de plaatselijke kringloopwinkel heb ik een simpele cilinder vaas gescoord voor nog geen euro! :) 
Dus mocht je ook de lente in huis willen halen, maar dane op een subtiele en op een betaalbare wijze. Ga naar je favoriete bloemist en stel zelf (of met behulp van) jou mooie veldboeket samen.

Laat de lente maar komen!

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten