vrijdag 24 februari 2017

Gastblog Gigameubel

Al een tijdje blog ik als gastblogger voor Gigameubel. 
Aan het einde van elke maand schrijf ik een gastblog. En ja vanaf vandaag staat er weer een nieuw blog op Gigameubel.

Je kunt er tips en tricks vinden om alvast een beetje de lente in huis te halen. En het mooiste is, het kost je bijna geen moeite en het is budgetproof!

Ik heb echt zin in de lente, maar goed wie niet hè! ;) Om dat gevoel wat meer in huis te krijgen heb ik toch een klein kleuraccent toegevoegd in huis. (Ja je hoort het goed, kleur!)

Ik moet zeggen het is behoorlijk beschaafd en ondanks dat ik kleuren nogal snel beu raak, val ik altijd weer voor de vergrijsde groen en blauw tinten. Wat zijn die toch mooi!

Ben je benieuw naar de hele blog? 
Je kunt hem nu lezen op de onderstaande link.

https://www.gigameubel.nl/blog/135-giga-guest-lente-bij-sunchere

Op naar de lente! :)

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten